
Jeśli prowadzisz własny biznes, zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotny jest ciągły rozwój. Sklep internetowy to nie jedyne źródło sprzedaży – warto rozważyć sprzedawanie na innych platformach e-handlu. To świetny sposób na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, a także budowanie silnej marki. A to z kolei zapewni znaczną przewagę nad konkurencją i pomoże Twojemu przedsiębiorstwu przetrwać nawet niekorzystny okres. Dowiedz się więcej!
Na jakich platformach e-handlu warto sprzedawać?
Branża e-commerce nieprzerwanie się rozwija – a co za tym idzie, pojawia się coraz więcej konkurentów. Aby wyróżnić się spośród nich, plan strategii rozwoju powinien uwzględniać pojawienie się na kolejnych, popularnych marketplace’ach. Gdzie warto sprzedawać?
Sprzedaż na Allegro
Jeśli chodzi o zakupy internetowe, Allegro jest niekwestionowanym liderem w Polsce. Ta platforma e-handlu notuje miliony odwiedzin miesięcznie, dlatego zdecydowanie warto tam sprzedawać! Allegro stanowi pierwszy zakupowy wybór dla znaczącej większości internautów w kraju.
Ponadto, ta platforma zbudowała duże zaufanie co do swej marki, dlatego konsumenci mają duże poczucie bezpieczeństwa związane z zakupami na tym marketplace – z tego powodu, jeśli pojawisz się na Allegro, znacząco zwiększysz prawdopodobieństwo tego, że klienci trafiający na Twoje aukcje dokonają zakupu.
Sprzedaż na Shopee
Shopee stanowi jedną z najpopularniejszych platform sprzedażowych na świecie – aby to osiągnąć, wykorzystało współpracę z influencerami oraz chwytliwe reklamy. Wkroczyło ono do Polski wraz z końcem 2021 roku i obecnie stanowi jeden z najchętniej odwiedzanych serwisów sprzedażowych w kraju. Jeśli pojawisz się na tym marketplace, zyskasz nowe możliwości oraz szansę na dotarcie do nowych klientów.
Ta platforma staje się coraz bardziej rozpoznawalna – liczba odwiedzin strony nieprzerwanie rośnie. To jednak nie jedyny powód, dla którego warto się tam pojawić! Ten wywodzący się z Singapuru marketplace nie nalicza prowizji od sprzedaży. Niezależnie od wartości zamówienia, za przesyłkę nie płaci ani kupujący, ani sprzedający!
Sprzedaż na Amazonie
Amazon to jedna z największych platform sprzedażowych na całym świecie. Jeśli Twój biznes pojawi się na tym serwisie, zyskasz dostęp do wielu nowych klientów – jeśli planujesz rozwój sieci sprzedaży, warto rozważyć działalność na tym marketplace.
Z usług Amazona korzystają nie tylko światowi giganci, ale także rozpoczynający prowadzenie swego biznesu sprzedawcy. To doskonałe miejsce, aby zwiększyć sprzedaż! Wskazuje na to fakt, że wiele małych firm, które rozpoczęły działalność na tej platformie e-handlu, w krótkim czasie odnotowały duże wzrosty sprzedaży.
Dodatkowe źródła sprzedaży – od czego zacząć?
Aby sprzedawać na platformach e-handlu, należy się na nich zarejestrować jako sprzedający i dopełnić wszelkich formalności. I wtedy możemy rozpocząć zamieszczenie ofert.
Ręczne wstawianie produktów zajmuje jednak wiele czasu. Jest to szczególnie problematyczne, kiedy posiadamy bogaty asortyment. A do tego wystarczy chwila nieuwagi, aby popełnić błąd. Kłopotem może być również kontrolowanie sprzedaży na każdym kanale z osobna. Wielokanałowa sprzedaż w e-handlu stanowi niemałe wyzwanie… jest jednak sposób, by temu zaradzić!
Baselinker pozwala na integrację sklepu internetowego z dowolnym marketplacem. Proces wdrażania tego oprogramowania jest jednak dość skomplikowany, dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Zobacz o tym więcej informacji!
Integracja sklepu internetowego z innymi kanałami sprzedaży
Baselinker stanowi wsparcie w efektywnym zarządzaniu sprzedażą w sklepie internetowym oraz dodatkowych kanałach sprzedaży, takich jak Allegro, Shopee, Amazon czy eBay. System ten można zintegrować z większością popularnych platform sklepowych – WooCommerce, PrestaShop, Magento oraz IdoSell. Jakie korzyści płyną z wykorzystania oprogramowania Baselinker przy wielokanałowej sprzedaży?
- kontrola nad wszystkimi zamówieniami – wykorzystujesz wiele kanałów sprzedaży, ale obsługujesz jeden panel,
- automatyczna aktualizacja bieżących stanów magazynów, niezależnie od źródła zakupów – zapomnij o rozbieżnościach,
- aktualizacja cen w sklepie i marketplace’ach w tym samym momencie,
- automatyczne generowanie faktur,
- generowanie listów przewozowych odpowiednio do wybranej przez klienta formy wysyłki.
Dzięki Baselinkerowi zaoszczędzisz czas i zminimalizujesz ryzyko pomyłek. Pozwoli Ci on wyróżnić się na tle konkurencji oraz pozyskać nowych klientów. Nie czekaj, rozwiń swój biznes przy pomocy Baselinkera!