Zamówienie kontenera przez internet to z pewnością najwygodniejsze rozwiązanie w zakresie gospodarowania odpadami. Pozwala to przede wszystkim na zminimalizowanie kosztów i strat czasowych związanych z podróżowaniem albo telefonicznym ustalaniem szczegółów. Oferta firmy BYŚ skierowana jest do klientów indywidualnych, firm oraz osiedli mieszkaniowych. W poniższym poradniku podpowiadamy jak w 5 prostych krokach samodzielnie zamówić podstawienie i odbiór odpowiedniego kontenera lub pojemnika w dogodnym terminie.
Jak krok po kroku zamówić online kontener na śmieci Izabelin?
- Określanie lokalizacji odbioru śmieci, nieczystości i innych odpadów
Korzystanie z dedykowanego formularza zamówieniowego na naszej stronie nie należy do najtrudniejszych zadań, ale wymaga poświecenia kilku minut uwagi. W pierwszej kolejności trzeba wybrać odpowiednie miasto z rozwijanej listy lokalizacji. W kwestii takiej jak wywóz śmieci Izabelin jest jednym z setek miast, na których terenie skorzystać można z usług BYŚ. Spis jest uszeregowany alfabetycznie, ale aby przyśpieszyć wybór, można przycisnąć lub przytrzymać pierwszą literę nazwy na klawiaturze.
- Definiowanie rodzaju odpadów
Drugi krok wymaga jedynie zdefiniowana rodzaju zanieczyszczeń, które podzielić można na:
– odpady komunalne
– odpady remontowo-budowlane
– gruz czysty
– gruz zanieczyszczony
– gabaryty i elektrośmieci
– odpady surowcowe (np. makulatura albo tworzywa sztuczne)
– odpady z biur, firm, osiedli lub instytucji
– odpady zielone w postaci gałęzi i roślin
- Dobieranie pojemności kontenera
W trakcie dobierania odpowiedniej pojemności kontenera bardzo wiele osób zapomina o sprawdzeniu, czy jego fizyczne wymiary umożliwiają na umieszczenie go w danym miejscu. W kwestii takiej jak rozmiar, kontener na śmieci Izabelin to jedna z setek lokacji, w których dostępne są następujące warianty:
-1,5 m³
-2,5 m³
-5,5 m³
-7 m³
W związku z pełną swobodą w zakresie terminu odbioru pojemnika lepiej nie ryzykować w kwestii pojemności, ponieważ zbyt mały pojemnik może sparaliżować pracę kosztownej ekipy budowlanej. Odpowiednie magazynowanie odpadów jest także niezwykle istotne z perspektywy środowiska, co w praktyce uniemożliwia czasowe składowanie zanieczyszczeń bezpośrednio na ziemi.
- Weryfikowanie terminu zlecenia
Na tym etapie trzeba określić dzień podstawienia i odebrania pojemnika oraz sprecyzować, o jakiej porze usługa ma być zrealizowana. W przypadku zleceń cyklicznych zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK).
- Uzupełnianie danych kontakowych i definowanie sposobu płatności
W ostatniej fazie procesu zamawiania kontenera na śmieci trzeba podać dane kontaktowe oraz wszelkie informacje niezbędne do realizacji zamówienia. Na ich podstawie wystawiony zostanie także rachunek, który opłacić można od razu online lub później gotówką u kierowcy. Faktury dla firm możemy dostarczyć w papierowej formie podczas podstawiania pojemnika lub przesłać w elektronicznej na wskazany w formularzu adres poczty e-mail.