Skip to content
Zdorganika

Zdorganika

  • Dom i budownictwo
  • Ogród
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Finanse
  • Zdrowie i uroda
  • Technologia
  • Redakcja
  • Home
  • Firma
  • Pylony reklamowe i ich zalety
  • Firma

Pylony reklamowe i ich zalety

Redakcja 24 sierpnia, 2023
reklamowypylon

Nie od dziś wiadomo, że reklama zewnętrzna jest jedną z najskuteczniejszych form promocji biznesu, która ułatwia potencjalnym klientom dostrzeżenie naszej firmy.

Jeśli pragniemy uzyskać szeroki zasięg oddziaływania przy zachowaniu relatywnie niskiego kosztu produkcji oraz jednocześnie pozostać w stałym kontakcie z odbiorcami dzięki zastosowaniu skondensowanej i jednocześnie bardzo estetycznej formy przekazu, zdecydowanie powinniśmy przyjrzeć się bliżej temu doskonałemu narzędziu marketingowemu. Czym są pylony reklamowe i dlaczego warto zdecydować się na ich wybór? Na te oraz inne pytania postaramy odpowiedzieć się w tym artykule.

Co kryje się pod pojęciem pylonów reklamowych?

Pylon reklamowy spotykamy najczęściej pod postacią pionowej reklamy zewnętrznej o dużym rozmiarze. Może ona pełnić takie funkcje jak rola wizytówki firmy, drogowskaz informacyjny zawierający wskazówki związane z jej lokalizacją, a takie wiele innych.

Najczęściej spotkamy je na terenie należącym do danej firmy – na przykład obok budynku w którym znajduje się jej siedziba lub przy drodze dojazdowej.

Pylony są gwarantem widoczności loga oraz nazwy firmy z dużych odległości. Te wielkoformatowe powierzchnie reklamowe mogą osiągać wysokość nawet 6 metrów, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w działaniach reklamowych dla dużych obiektów takich jak między innymi stacje benzynowe, salony sprzedaży, a także obiekty produkcyjne o zróżnicowanej charakterystyce.

Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z najlepiej ocenianych przez konsumentów firm reklamowych: „Pylony reklamowe to rozwiązanie, które zapewni widoczność Twoje firmy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Oferujemy kompleksowe usługi – od doradztwa przy wyborze odpowiedniego dla Państwa działalności produktu, po pomoc w zaprojektowaniu pożądanej reklamy, aż po jej realizację i montaż w najwyższym standardzie”.

Czy i dlaczego warto rozważyć właśnie ten rodzaj reklamy zewnętrznej?

Pylony reklamowe charakteryzuje duża widoczność i jednocześnie prosta, estetyczna forma  podania informacji potencjalnym konsumentom.

Nie mniej, to właśnie z uwagi na swój rozmiar i związane z nim koszty materiałów, nie są one tanim rozwiązaniem. Co równie ważne, pod ich montaż najczęściej będziemy potrzebować większych powierzchni terenów, w związku z czym czekać nas będzie szereg formalności związanych z przestrzeganiem przepisów ustaw krajobrazowych dla poszczególnych lokacji.

Z drugiej strony nie możemy zapominać, że pylony reklamowe są bardzo estetycznym produktem o dużym spektrum widoczności, którego skuteczność reklamowa jest trudna do podważenia.

Z całą pewnością powinniśmy dokładnie przyjrzeć się temu rozwiązaniu.

Continue Reading

Poprzednio: Kilka kroków aby zadbać o bezpieczeństwo pracowników
Następny: Pralki przemysłowe w gastronomii – cechy na które warto zwrócić uwagę

Powiązane wpisy:

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023

POLUB NASZ FANPAGE

Ostatnie wpisy

  • Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?
  • Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?
  • Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować
  • Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka
  • Pralki przemysłowe w gastronomii – cechy na które warto zwrócić uwagę

Najnowsze komentarze

  • Gabryś - Domowa naprawa aut – czy to bezpieczne??
  • Mikołaj - Po czym poznać dobry warsztat samochodowy Bydgoszcz?
  • Hula - Sprzedaż samochodu w skupie samochodów w Ząbkach
  • Franek - Sprzedaj każde auto w skupie aut w Toruniu
  • Juras - Narożnik w małej sypialni

Kategorie

  • Dom i budownictwo
  • Finanse
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Ogród
  • Technologia
  • Zdrowie i uroda

Koniecznie przeczytaj:

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać? pexels midia 4116207
  • Motoryzacja

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?

18 września, 2023
Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023
© 2018-2023 Serwis zdorganika.pl jest wyłącznie platformą informacyjno-rozrywkową. Nie służy jako poradnik medyczny i budowlany, motoryzacyjny oraz nie ma na celu obrażanie osób trzecich. Wszystkie informacje zamieszczone na stronie nie zastępują indywidualnej wizyty i konsultacji z lekarzem lub specjalistą w danej branży. Stosowanie treści zawartych na stronie zdorganika.pl w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem-specjalistą lub fachowcem. Redakcja i wydawca portalu nie ponoszą odpowiedzialności ze stosowania porad zamieszczanych na stronie.