
Nie od dziś wiadomo, że reklama zewnętrzna jest jedną z najskuteczniejszych form promocji biznesu, która ułatwia potencjalnym klientom dostrzeżenie naszej firmy.
Jeśli pragniemy uzyskać szeroki zasięg oddziaływania przy zachowaniu relatywnie niskiego kosztu produkcji oraz jednocześnie pozostać w stałym kontakcie z odbiorcami dzięki zastosowaniu skondensowanej i jednocześnie bardzo estetycznej formy przekazu, zdecydowanie powinniśmy przyjrzeć się bliżej temu doskonałemu narzędziu marketingowemu. Czym są pylony reklamowe i dlaczego warto zdecydować się na ich wybór? Na te oraz inne pytania postaramy odpowiedzieć się w tym artykule.
Co kryje się pod pojęciem pylonów reklamowych?
Pylon reklamowy spotykamy najczęściej pod postacią pionowej reklamy zewnętrznej o dużym rozmiarze. Może ona pełnić takie funkcje jak rola wizytówki firmy, drogowskaz informacyjny zawierający wskazówki związane z jej lokalizacją, a takie wiele innych.
Najczęściej spotkamy je na terenie należącym do danej firmy – na przykład obok budynku w którym znajduje się jej siedziba lub przy drodze dojazdowej.
Pylony są gwarantem widoczności loga oraz nazwy firmy z dużych odległości. Te wielkoformatowe powierzchnie reklamowe mogą osiągać wysokość nawet 6 metrów, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w działaniach reklamowych dla dużych obiektów takich jak między innymi stacje benzynowe, salony sprzedaży, a także obiekty produkcyjne o zróżnicowanej charakterystyce.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z najlepiej ocenianych przez konsumentów firm reklamowych: „Pylony reklamowe to rozwiązanie, które zapewni widoczność Twoje firmy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Oferujemy kompleksowe usługi – od doradztwa przy wyborze odpowiedniego dla Państwa działalności produktu, po pomoc w zaprojektowaniu pożądanej reklamy, aż po jej realizację i montaż w najwyższym standardzie”.
Czy i dlaczego warto rozważyć właśnie ten rodzaj reklamy zewnętrznej?
Pylony reklamowe charakteryzuje duża widoczność i jednocześnie prosta, estetyczna forma podania informacji potencjalnym konsumentom.
Nie mniej, to właśnie z uwagi na swój rozmiar i związane z nim koszty materiałów, nie są one tanim rozwiązaniem. Co równie ważne, pod ich montaż najczęściej będziemy potrzebować większych powierzchni terenów, w związku z czym czekać nas będzie szereg formalności związanych z przestrzeganiem przepisów ustaw krajobrazowych dla poszczególnych lokacji.
Z drugiej strony nie możemy zapominać, że pylony reklamowe są bardzo estetycznym produktem o dużym spektrum widoczności, którego skuteczność reklamowa jest trudna do podważenia.
Z całą pewnością powinniśmy dokładnie przyjrzeć się temu rozwiązaniu.