Skip to content
Zdorganika

Zdorganika

  • Dom i budownictwo
  • Ogród
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Finanse
  • Zdrowie i uroda
  • Technologia
  • Redakcja
  • Home
  • Firma
  • Storytelling wizualny, czyli komiksowe supermoce w promocji.
  • Firma

Storytelling wizualny, czyli komiksowe supermoce w promocji.

Redakcja 11 kwietnia, 2022
nowoczesny marketing

W czasach nadmiaru, chaosu i niepewności potrzebujemy narracji, które oswoją nam rzeczywistość; dobrych historii, które przyciągną naszą uwagę; wiedzy, którą możemy w sposób ciekawy przyswajać. Magia storytellingu polega na tym, że to opowieść angażuje uważność słuchacza. Jeśli dodamy do tego jeszcze aspekt wizualny, to sukces murowany.

Obserwując najbardziej skuteczne i interesujące kampanie reklamowe możemy zwrócić uwagę na takie aspekty jak: autentyczność, nieoczywisty przekaz, wykorzystanie nietypowych form prezentacji, wykorzystanie humoru, budowanie ciekawej narracji. Nasz mózg lepiej zapamiętuje coś co nas bawi, co sprawia nam radość i przywołuje pozytywne skojarzenia. Staliśmy się społeczeństwem, które                     w zaskakująco szybkim czasie potrafi dekodować wizualne kody, szybciej zapamiętujemy obraz niż tekst pisany, odczuwamy ciągłą potrzebę, aby coś nas zaskakiwało, ale też wywoływało w nas pozytywne emocje.

inflacja

Jeśli planujesz kampanię promocyjną dla swojej firmy możesz rozważyć wykorzystanie sztuki komiksu do stworzenia nietypowej reklamy wizualnej. Jest to nowatorski sposób prezentacji, a sztuka komiksu coraz mocniej wkracza w rejony sztuki wysoko cenionej i docenianej. Cena stworzenia takiej kampanii jest stosunkowo niewielka w stosunku do zysku jaki możesz osiągnąć. To co najważniejsze w tych czasach w biznesie to odróżnianie się i przyciąganie uwagi klienta, aby zapamiętał właśnie twój produkt i twoją firmę. Pozytywny przekaz może spowodować powrót klienta do ciebie, a nawet polecenie twojej firmy kolejnym osobom. Czysty zysk. Według Facebook for Bussines zainteresowanie komiksami wykazuje 1,5 mln Polaków powyżej 18 roku życia, ta liczba stale się powiększa, a rynek wydawnictw komiksowych stale się rozwija.

Ta oferta skierowana jest również do klienta indywidualnego. Jeśli szukasz pomysłu na prezent to dobry pomysł, aby zwrócić się do profesjonalisty, który wykona komiks dla Ciebie. Na pewno będzie to unikatowy i niezapomniany podarunek dla bliskiej osoby.

Jeśli szukasz rysownika, który ma już duże doświadczenie w tym temacie i współpracował zarówno z klientem indywidualnym, jak i z klientem biznesowym, to warto sprawdzić: https://saltomortale.pl/

To czy poczucie humoru będzie Ci odpowiadało, to czy rodzaj kreski Cię przekona to już Twój wybór.

Ale poszukaj czegoś co wyniesie Twoją reklamę na nowy poziom, co zaskoczy twoich klientów  i zbuduje pozytywny wizerunek twojej firmy.

To co może Cię również przekonać to indywidualne podejście do każdego zlecenia i szczery kontakt               z rysownikiem. Na etapie tworzenia pomysłu, będziecie mogli ustalić co jest możliwe i jak mogłoby wyglądać zlecenie, będziesz od razu wiedział jakie są możliwości i jaka jest cena poszczególnego typu komiksu. Jeśli masz jakąś niejasność możesz dopytać bezpośrednio poprzez adres mailowy: [email protected]

Continue Reading

Poprzednio: Rozbudowa hali magazynowej a bezpieczeństwo pożarowe
Następny: Czy zakup sprzętów rodem z PRL może poprawić efekty pracy na roli?

Powiązane wpisy:

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023

POLUB NASZ FANPAGE

Ostatnie wpisy

  • Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?
  • Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?
  • Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować
  • Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka
  • Pralki przemysłowe w gastronomii – cechy na które warto zwrócić uwagę

Najnowsze komentarze

  • Gabryś - Domowa naprawa aut – czy to bezpieczne??
  • Mikołaj - Po czym poznać dobry warsztat samochodowy Bydgoszcz?
  • Hula - Sprzedaż samochodu w skupie samochodów w Ząbkach
  • Franek - Sprzedaj każde auto w skupie aut w Toruniu
  • Juras - Narożnik w małej sypialni

Kategorie

  • Dom i budownictwo
  • Finanse
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Ogród
  • Technologia
  • Zdrowie i uroda

Koniecznie przeczytaj:

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać? pexels midia 4116207
  • Motoryzacja

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?

18 września, 2023
Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023
© 2018-2023 Serwis zdorganika.pl jest wyłącznie platformą informacyjno-rozrywkową. Nie służy jako poradnik medyczny i budowlany, motoryzacyjny oraz nie ma na celu obrażanie osób trzecich. Wszystkie informacje zamieszczone na stronie nie zastępują indywidualnej wizyty i konsultacji z lekarzem lub specjalistą w danej branży. Stosowanie treści zawartych na stronie zdorganika.pl w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem-specjalistą lub fachowcem. Redakcja i wydawca portalu nie ponoszą odpowiedzialności ze stosowania porad zamieszczanych na stronie.