Skip to content
Zdorganika

Zdorganika

  • Dom i budownictwo
  • Ogród
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Finanse
  • Zdrowie i uroda
  • Technologia
  • Redakcja
  • Home
  • Firma
  • Czym jest strategia w marketingu nieruchomości i w czym pomaga deweloperom?
  • Firma

Czym jest strategia w marketingu nieruchomości i w czym pomaga deweloperom?

Redakcja 6 października, 2022
closeup of caucasian man drinking coffee with computer screen showing marketing strategy1

Rynek nieruchomości rządzi się swoimi prawami, które określa Ustawa Deweloperska. Jest to również jedna z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki, która niestety (aktualnie) przeżywa swój największy kryzys. Rozwiązaniem, które w dobie kryzysu może pomoc inwestorom zwiększyć zainteresowanie klientów daną inwestycją, jest marketing nieruchomości oraz skuteczna strategia. O co w tym wszystkim chodzi? Sprawdźmy!

Marketing nieruchomości i strategia – na czym polegają?

Jaki powinien być marketing nieruchomości? Przede wszystkim – skuteczny! Aby taki był, potrzebna jest właściwa strategia. Czyli szereg, zakrojonych bardzo często na szeroką skalę, działań, które pokazują klientom potencjał danej nieruchomości – dając jej tym samym przewagę na rynku.

Planowanie działań strategicznych można rozpocząć na własną rękę, jednak w wielu przypadkach przydaje się pomoc agencji zewnętrznej. Szczególnie w przypadku dużych firm i poważnych projektów. W przygotowywaniu strategii należy uwzględnić przede wszystkim potrzeby potencjalnych klientów. W tym celu przyda się szczegółowa analiza rynku oraz samych walorów danej inwestycji, przy której wykorzystuje się multum narzędzi. Nowoczesna strona internetowa, social media, marketing video, narzędzia analityczne (np. Google Ads), czy content marketing, to tylko niektóre z nich.

Wykorzystując marketing dla nieruchomości oraz odpowiednie narzędzia deweloperzy i inwestorzy mogą dostosować dany obiekt do potrzeb klientów i tym samym, zapewnić mu większą rozpoznawalność.

Warto tutaj wspomnieć o tym, że obecnie, jednym z najskuteczniejszych źródeł dotarcia do potencjalnych klientów, jest Internet. To właśnie stamtąd deweloperzy mogą pozyskać największe grono zainteresowanych zakupem nieruchomości osób. Działania strategiczne powinny być zatem nakierowane przede wszystkim na sieć WWW.

Sprawny marketing i strategia = wysokie pozycje ofert

Marketing nieruchomości z dobrze opracowaną strategią może znacząco podnieść pozycję ofert i przełożyć się na wysokie zyski sprzedażowe. Warto pamiętać o tym, że strategia to sam początek, który określa to, jakie narzędzia i działania marketingowe mogą być potrzebne do osiągnięcia celu.

Strategia ustala cały plan działania, który wykorzystuje się praktycznie na każdym etapie budowy inwestycji. Sam marketing nieruchomości nie należy do najtrudniejszych, jednak aby w stu procentach przynosił efekty, warto posiłkować się wsparciem doświadczonych specjalistów z branży marketingowej.

Agencje zewnętrzne nie są koniecznością do osiągnięcia celu, jednak dzięki takiej pomocy deweloperzy mogą skupić się na innych czynnościach – pozostawiając kwestię marketingu, reklamy i PR specjalistom. Do podstawowych działań agencji marketingu nieruchomości należą: pełna obsługa deweloperów, prowadzenie sprzedaży, organizacja szkoleń z zakresu reklamy, pozycjonowanie, tworzenie kampanii reklamowych (w Google, Facebook i Instagram), a także tworzenie samej treści.

Deweloperzy nie są zatem sami ze swoimi działaniami. Co prawda indywidualne prowadzenie inwestycji jest możliwe, jednak potrzeba dużej determinacji, poświęcenia czasu oraz wiedzy, aby dopiąć wszystko na ostatni guzik.

Continue Reading

Poprzednio: Strzeżony parking – bezpieczne miejsce dla Twojego pojazdu
Następny: Personalizowane słodycze jako świetna reklama firmy

Powiązane wpisy:

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023

POLUB NASZ FANPAGE

Ostatnie wpisy

  • Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?
  • Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?
  • Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować
  • Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka
  • Pralki przemysłowe w gastronomii – cechy na które warto zwrócić uwagę

Najnowsze komentarze

  • Gabryś - Domowa naprawa aut – czy to bezpieczne??
  • Mikołaj - Po czym poznać dobry warsztat samochodowy Bydgoszcz?
  • Hula - Sprzedaż samochodu w skupie samochodów w Ząbkach
  • Franek - Sprzedaj każde auto w skupie aut w Toruniu
  • Juras - Narożnik w małej sypialni

Kategorie

  • Dom i budownictwo
  • Finanse
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Ogród
  • Technologia
  • Zdrowie i uroda

Koniecznie przeczytaj:

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać? pexels midia 4116207
  • Motoryzacja

Skup Samochodów vs. Wystawianie Ogłoszeń. Co Wybrać?

18 września, 2023
Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B? biznes1
  • Firma

Umowa B2B, a umowa o pracę, jakie są różnice i czy warto podpisywać umowy B2B?

13 września, 2023
Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować 527165a6b6ea736eef4ce16a68394fe8
  • Firma

Jak rozbudować funkcjonalności w sklepie internetowym? Shoper – dodatki, w które warto zainwestować

5 września, 2023
Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka store 3867742 1280
  • Firma

Witryna sklepowa – Twoja największa wizytówka

30 sierpnia, 2023
© 2018-2023 Serwis zdorganika.pl jest wyłącznie platformą informacyjno-rozrywkową. Nie służy jako poradnik medyczny i budowlany, motoryzacyjny oraz nie ma na celu obrażanie osób trzecich. Wszystkie informacje zamieszczone na stronie nie zastępują indywidualnej wizyty i konsultacji z lekarzem lub specjalistą w danej branży. Stosowanie treści zawartych na stronie zdorganika.pl w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem-specjalistą lub fachowcem. Redakcja i wydawca portalu nie ponoszą odpowiedzialności ze stosowania porad zamieszczanych na stronie.