Każdy z nas zapewne spotkał się ze spersonalizowaną krówką. Być może otrzymaliśmy taką krówkę w paczce z zakupami z internetowego sklepu, czy też zostaliśmy nią poczęstowani, będąc w sklepie, czy podczas korzystania z usług jakiejś firmy, a może byliśmy na targach z wieloma wystawcami i któryś z nich poczęstował nas firmową krówką? Takie cukierki z logo firmy sprawdzają się naprawdę rewelacyjnie jako reklama, a dowodem na to jest fakt, iż tak wiele firm korzysta z takiego właśnie pomysłu.
Dlaczego firmy tak chętnie korzystają ze słodyczy reklamowych?
Bardzo wiele firm oferuje swoim klientom słodycze reklamowe z różnych powodów. Przede wszystkim dlatego, iż są one dosyć tanie, a więc niewielkim kosztem można zamówić nawet większe ilości takich słodkich podarunków dla klientów, przy czym warto pamiętać o tym, iż im większą ilość słodyczy zamówimy, tym koszt za sztukę prawdopodobnie będzie niższy. Jak wiadomo większość ludzi bardzo lubi otrzymywać gratisy, stąd też firmy za niewielkie pieniądze są w stanie zyskać sporo w oczach klientów właśnie z tego względu, iż reklamowa krówka czy inny tym słodyczy są wręczane klientom w formie gratisu do zamówienia, czy podczas wykonywania jakiejś usługi. Co więcej, produkty z logo firmy, na przykład cukierki z logi, inne słodycze, czy też różne inne produkty, nie tylko spożywcze, na których znajduje się logo firmy, sprawiają, iż dana firma wydaje się klientom bardziej profesjonalna.
Najważniejszy jest papierek, czyli dlaczego odpowiedni nadruk jest tak istotny?
Słodycze reklamowe to wręcz rewelacyjny pomysł na reklamy, który tak naprawdę… wcale nie musi nas reklamować, jeżeli weźmiemy pod uwagę dosłowne znaczenie tego słowa. Otóż głównym elementem słodyczy reklamowych są ich opakowania, a właściwie to, co jest na nich nadrukowane. Może to być wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy – logo naszej firmy, zdjęcie konkretnego produktu, hasło reklamowe, czy nawet jakieś miłe słowo dla odbiorcy. Powierzchnia takiej reklamowej etykiety nie jest specjalnie duża, a więc też niewiele się na niej zmieści, stąd też nie jesteśmy w stanie zawrzeć na niej wiele treści, jak na przykład na ulotce. Jedna krówka nie przedstawi więc naszej firmy, ani też nie opowie o jej usługach. Nie o to w tym jednak chodzi.
Otóż same cukierki z logo firmy, czy też z innymi treściami przedstawionymi na etykietach mają być po prostu miłym dodatkiem, a wręcz prezentem dla naszych klientów. Taka słodkość ma po prostu wprawić klienta w lepszy nastrój i podświadomie sprawić, iż nasza firma będzie przez niego lepiej odbierana, skutkiem czego chętniej skorzysta on z naszym usług czy też zakupi nasze produkty.