Z roku na rok odzież reklamowa staje się coraz popularniejsza. Dzisiaj już bardzo wiele firm sięga po ubrania z nadrukowanym logo i nazwą firmy, a także po bardziej złożone rozwiązania. Jednak czy rzeczywiście reklama tego typu jest skuteczna? W jaki sposób stosować odzież z nadrukami i jak ją wykonać? Sprawdźmy!
Czym jest odzież z nadrukiem?
Warto pokrótce wyjaśnić, czym jest odzież reklamowa z nadrukiem. Najczęściej chodzi o ubrania z logo firmy, niemniej dostępne są też inne rozwiązania. Bardzo często logo występuje w towarzystwie nazwy firmy. Czasami pojawiają się też slogany firmowe. Co więcej, wiele firm kładzie duży nacisk na barwy ubrań. Chodzi o to, aby były zgodne z identyfikacją wizualną marki. Niemniej nie zawsze dobór kolorystyczny jest istotny.
Jak wykorzystać odzież z nadrukiem?
Zastanawiasz się, czy odzież reklamowa z nadrukiem może Ci się przydać? Wyjaśnijmy zatem, jak można ją wykorzystać. Otóż w zasadzie standardem jest dzisiaj wyposażanie w tego typu odzież pracowników firmy, o ile mają oni fizyczny kontakt z klientami lub kontrahentami. Zatem w przypadku dużych firm niezbędne może być zamówienie nawet setek sztuk koszulek, bluz czy spodni z nadrukami. Co więcej, odzież tego typu można wykorzystać jako gadżety promocyjne, wręczane klientom czy też potencjalnym klientom podczas akcji promocyjnych. Dobrym pomysłem jest też sprawienie prezentów pracownikom, na przykład podczas corocznego firmowego pikniku rodzinnego.
Więcej szczegółów dowiesz się tutaj: https://www.promonadruk.pl/odziez/odziez-reklamowa/
Czy logo na ubraniach to dobra reklama?
Nie każdy zdaje sobie sprawę, jak skuteczna może być odzież reklamowa z nadrukami. Rzecz w tym, iż umożliwia ona nienachalną promocję marki o dużym zasięgu. Jeśli mowa o odzieży codziennej, można liczyć, że pojedyncza osoba nosząca dane ubranie będzie eksponować logo co najmniej przed dziesiątkami osób każdego dnia. Oczywiście aby tak było, musi być spełnionych kilka warunków. Przede wszystkim, ubranie musi być:
- praktyczne,
- dostosowane do użytkownika,
- jakościowe,
Tylko rzeczywiście przydatne ubrania będą noszone przez użytkowników. Co więcej, warto pomyśleć o dostosowaniu ubrania względem wieku, płci i innych kluczowych cech adresata ubioru. Aby ubranie było chętnie użytkowane i stanowiło promocję marki przez dłuższy czas, warto zainwestować w jego jakość i estetykę.
Odzież reklamowa z nadrukiem – jak ją wykonać?
Nadruki na ubraniach wykonuje się dzisiaj rozmaitymi metodami. Niemniej na pierwszy plan wyraźnie wysuwa się technika sublimacji. Mowa o termotransferze polegającym na wykorzystaniu przemiany fazowej w formie sublimacji, czyli zjawisku przechodzenia stanu stałego bezpośrednio w stan gazowy. Maszyna do sublimacji wytwarza wysoką temperaturę i odpowiednie ciśnienie, które powodują uwolnienie pigmentu z tuszu obecnego na papierze. Następnie pigment jest aplikowany na tkaninę, a dzięki prasie termotransferowej wnika w jej głąb. Warto podkreślić, że sublimacja sprawdza się w przypadku odzieży wykonanej przynajmniej częściowo z poliestru.