Rozwijający się rynek e-commerce, czyli handel elektroniczny zanotował w 2020 roku znacznie większy wzrost, niż przewidywali analitycy. Było to spowodowane pandemią i związanymi z nią obostrzeniami, które do zakupów internetowych skłoniły nawet największych sceptyków. Prowadząc sprzedaż internetową, wiele zależy od sposobu pakowania zamówień. Sprawdź, jak niskim kosztem zabezpieczyć produkt do wysyłki.
Rola, jaką pełni opakowanie
To, jaki rodzaj zabezpieczenia przesyłki wybierzesz, zależy od charakterystyki sprzedawanego towaru. Choć z wysyłką najsilniej kojarzą się opakowania tekturowe, to polecane są one dla przesyłek o większych gabarytach. Jak natomiast zabezpieczyć przesyłki niewielkich rozmiarów tak, aby koszt opakowania nie przewyższał wartości towaru? Warto mieć na uwadze, że klienci coraz częściej zamawiają produkty o wyjątkowo niskiej wartości. W takiej sytuacji dodanie kosztu opakowania do ceny produktu sprawi, że Twoja oferta nie będzie atrakcyjna. Rozwiązaniem będą tanie rozwiązania, które znajdziesz, klikając w ten link https://www.biurowi.pl/. Pamiętaj, że obecnie opakowanie spełnia nie tylko funkcję bezpieczeństwa, ale pośrednio przyczynia się także do tego, jak postrzegana jest Twoja firma. Właściwie zaprojektowany, ustandaryzowany system pakowania zamówień w Twojej firmie pełni także rolę marketingową. Szczególną uwagę przywiązują do tej kwestii sprzedawcy w branży beauty, którzy wykorzystują szansę, jaką daje unboxing do nawiązania relacji z klientem. Nawet jeśli prowadzisz sprzedaż za pośrednictwem internetowych serwisów sprzedażowych, możesz dołączyć do przesyłki wizytówkę lub dedykowany liścik – wszystko to, aby nakłonić klienta do dalszej współpracy.
Jak pakować małe przesyłki?
Najtańszym rozwiązaniem dostępnym na rynku są zwykłe koperty biurowe, jednak nawet w przypadku wysyłania przedmiotów o niskiej wartości nie są one rozsądnym wyborem, ponieważ są podatne na rozdarcia i zalania mogą stanowić tylko powód namnażających się reklamacji. Na szczęście w ofercie podlinkowanego wyżej dostawcy znajdziesz koperty bąbelkowe – opakowanie najczęściej wybierane przez sprzedawców. Szeroki wybór rozmiarów dopasuje się do każdej przesyłki, charakterystyczna folia nie tylko ochroni produkt przed zbiciem i uszkodzeniem, ale także uratuje go przed ewentualnym zalaniem.
Jeśli prowadzisz sprzedaż artykułów biurowych, książek lub gier, rozważ wykorzystanie tzw. owijek tekturowych. Zabezpieczone nimi produkty koniecznie owiń folią stretch, aby zapobiec namoknięciu towaru podczas transportu. Sprytnym i ekologicznym rozwiązaniem jest także korzystanie z opakowań i wypełniaczy, które docierają do Ciebie od poddostawców wraz z zamawianym towarem, wielokrotnie wystarczy wzmocnić łączenia solidną taśmą, nakleić kopertę kurierską, którą znajdziesz w sklepie Biurowi.pl i wysłać dalej w świat!