Skip to content
Zdorganika

Zdorganika

  • Dom i budownictwo
  • Ogród
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Finanse
  • Zdrowie i uroda
  • Technologia
  • Redakcja
  • Home
  • Firma
  • Blog na stronie firmowej – czy warto go prowadzić?
  • Firma

Blog na stronie firmowej – czy warto go prowadzić?

Redakcja 13 maja, 2022
2 1

Kiedyś blogi były domeną nastolatków, którzy chcieli się podzielić swoimi zainteresowaniami. Wzrastająca popularność tego rodzaju strony internetowej uczyniła z niej zalążek rozwijającej się branży influencerskiej. Współcześnie blogi wykorzystywane są na stronach firmowych. Sprawdź, w jakim celu się je stosuje oraz jaką rolę pełnią w marketingu.

Blog jako źródło informacji

Blog to sekcja, która prowadzona na Twojej stronie firmowej stanowi źródło informacji dla odwiedzających oraz potencjalnych klientów. Za pośrednictwem bloga możesz wzbogacać wiedzę klientów na temat swoich produktów, ich zastosowania i możliwych do przyjęcia kryteriów wyboru produktów z Twojej oferty. Aby blog cieszył się zainteresowaniem odwiedzających, należy prowadzić go regularnie. Bez względu na to, w jakiej branży prowadzisz działalność, nic nie stoi w miejscu. Wiedzą o tym odwiedzający Twoją stronę, którzy szukają możliwie aktualnych informacji, przekazanych w atrakcyjny i zrozumiały sposób. Prowadząc bloga, tworzysz wizerunek doświadczonego dostawcy, któremu zależy na zwiększaniu świadomości klientów, a nie tylko zwykłym promowaniu produktów.

Blog jako narzędzia marketingowe

Prowadzenie bloga stanowi świetną formę budowania contentu na stronie, dlatego warto skorzystać z dedykowanego oprogramowania Shoper (https://sklep.growcommerce.pl). Twórcy tego szablonu zadbali, aby wykorzystujące go witryny były łatwe do pozycjonowania. Warto bowiem wiedzieć, że blogi firmowe stanowią świetne narzędzie marketingowe. Jeszcze kilka, kilkanaście lat temu wystarczyło wrzucić kilka linków i sporo fraz kluczowych, aby algorytm Google wyświetlał daną stronę wyżej w wyszukiwarce. Dziś liczy się jakość. Treści muszą być angażujące i przygotowane „pod klienta”, aby Google uznał je za wartościowe.

Jakie treści umieszczać na blogu?

Treści muszą być związane z profilem prowadzonej działalności i ofertą produktową. Uczyń ze swojego bloga miejsce, do którego klienci będą wracać, aby poznać najnowsze trendy w branży. Pamiętaj, aby dostosować teksty do swojego klienta docelowego. Inne teksty zainteresują odbiorców indywidualnych, którzy posiadają znikomą wiedzę na temat produktów, a inne – klientów biznesowych. Warto podkreślić jeszcze raz, że publikacje powinny pojawiać się regularnie – to także ma wpływ na postrzeganie Twojej witryny przez Google. Brakuje Ci pomysłów na blogi? Dobrym pomysłem jest przedstawienie przedsiębiorstwa, pracowników i zrelacjonowanie procesów w nim zachodzących. Wykorzystaj przestrzeń, jaką daje blog firmowy do ukazania drogi, jaką pokonuje produkt od momentu złożenia zamówienia do jego wysyłki. W ten sposób zadbasz o więź z klientem, co wpłynie na jego lojalną postawę. Blog firmowy na stronie przygotowanej w oparciu o szablon Shoper to narzędzie, które w odpowiednich rękach może zdziałać cuda!

Continue Reading

Poprzednio: Tanie rozwiązania opakowaniowe w branży e-commerce
Następny: Na czym polega lokalne SEO?

Powiązane wpisy:

Plusy reklamy z domem mediowym digital marketing gf82904578 640
  • Firma

Plusy reklamy z domem mediowym

17 stycznia, 2023
Jak skutecznie rekrutować pracowników? rekrutacjapracownikow
  • Firma

Jak skutecznie rekrutować pracowników?

16 grudnia, 2022
Wynajem biur w Warszawie – wybierz dobrą lokalizację i postaw na funkcjonalne wnętrze warszawa
  • Firma

Wynajem biur w Warszawie – wybierz dobrą lokalizację i postaw na funkcjonalne wnętrze

5 grudnia, 2022

POLUB NASZ FANPAGE

Ostatnie wpisy

  • Jak bezpiecznie zamontować smartfon w samochodzie?
  • Zastosowania i klasy cementu
  • Czy warto zainwestować w nowe okna?
  • Czy warto zamówić krówki na ślub?
  • Plusy reklamy z domem mediowym

Najnowsze komentarze

  • Gabryś - Domowa naprawa aut – czy to bezpieczne??
  • Mikołaj - Po czym poznać dobry warsztat samochodowy Bydgoszcz?
  • Hula - Sprzedaż samochodu w skupie samochodów w Ząbkach
  • Franek - Sprzedaj każde auto w skupie aut w Toruniu
  • Juras - Narożnik w małej sypialni

Kategorie

  • Dom i budownictwo
  • Finanse
  • Firma
  • Lifestyle
  • Motoryzacja
  • Ogród
  • Technologia
  • Zdrowie i uroda

Koniecznie przeczytaj:

Jak bezpiecznie zamontować smartfon w samochodzie? pexels mike b 1104768
  • Motoryzacja

Jak bezpiecznie zamontować smartfon w samochodzie?

31 stycznia, 2023
Zastosowania i klasy cementu cement 2628697 1280
  • Dom i budownictwo

Zastosowania i klasy cementu

26 stycznia, 2023
Czy warto zainwestować w nowe okna? shibuyasky g4ff1b1d11 640
  • Dom i budownictwo

Czy warto zainwestować w nowe okna?

17 stycznia, 2023
Czy warto zamówić krówki na ślub? valentines day g7bef94b7e 640
  • Lifestyle

Czy warto zamówić krówki na ślub?

17 stycznia, 2023
© 2018-2023 Serwis zdorganika.pl jest wyłącznie platformą informacyjno-rozrywkową. Nie służy jako poradnik medyczny i budowlany, motoryzacyjny oraz nie ma na celu obrażanie osób trzecich. Wszystkie informacje zamieszczone na stronie nie zastępują indywidualnej wizyty i konsultacji z lekarzem lub specjalistą w danej branży. Stosowanie treści zawartych na stronie zdorganika.pl w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem-specjalistą lub fachowcem. Redakcja i wydawca portalu nie ponoszą odpowiedzialności ze stosowania porad zamieszczanych na stronie.